prikaz prve stranice dokumenta Prilagodba marketinških agencija oglašavanju na društvenim mrežama
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Prilagodba marketinških agencija oglašavanju na društvenim mrežama
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. urn:nbn:hr:192:117081

Keser, Tea
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: Repozitorij Ekonomskog fakulteta Rijeka

Citirajte ovaj rad

Keser, T. (2017). Prilagodba marketinških agencija oglašavanju na društvenim mrežama (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:117081

Keser, Tea. "Prilagodba marketinških agencija oglašavanju na društvenim mrežama." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:117081

Keser, Tea. "Prilagodba marketinških agencija oglašavanju na društvenim mrežama." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:117081

Keser, T. (2017). 'Prilagodba marketinških agencija oglašavanju na društvenim mrežama', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:117081

Keser T. Prilagodba marketinških agencija oglašavanju na društvenim mrežama [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:117081

T. Keser, "Prilagodba marketinških agencija oglašavanju na društvenim mrežama", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:117081