završni rad
UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA INTERENTU NA PONAŠANJE POTROŠAČA
Završni rad
Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. urn:nbn:hr:124:385665

Ravlić, Mila
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: REFST

Citirajte ovaj rad

Ravlić, M. (2017). UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA INTERENTU NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:385665

Ravlić, Mila. "UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA INTERENTU NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:385665

Ravlić, Mila. "UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA INTERENTU NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:385665

Ravlić, M. (2017). 'UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA INTERENTU NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:385665

Ravlić M. UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA INTERENTU NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:385665

M. Ravlić, "UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA INTERENTU NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:385665