Ružić, M. (2017). Utjecaj Imidža marke na namjeru kupovine ( primjer IKEA ) : Diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:758933
Ružić, Marin. "Utjecaj Imidža marke na namjeru kupovine ( primjer IKEA ) : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:758933
Ružić, Marin. "Utjecaj Imidža marke na namjeru kupovine ( primjer IKEA ) : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:758933
Ružić, M. (2017). 'Utjecaj Imidža marke na namjeru kupovine ( primjer IKEA ) : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:758933
Ružić M. Utjecaj Imidža marke na namjeru kupovine ( primjer IKEA ) : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:758933
M. Ružić, "Utjecaj Imidža marke na namjeru kupovine ( primjer IKEA ) : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:758933