Gojsalić, I. (2016). MARKETING STRATEGIJA U FUNKCIJI
DIFERENCIJACIJE USTANOVE ZA ZDRAVSTVENU NJEGU : Diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:130688
Gojsalić, Ivica. "MARKETING STRATEGIJA U FUNKCIJI
DIFERENCIJACIJE USTANOVE ZA ZDRAVSTVENU NJEGU : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:130688
Gojsalić, Ivica. "MARKETING STRATEGIJA U FUNKCIJI
DIFERENCIJACIJE USTANOVE ZA ZDRAVSTVENU NJEGU : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:130688
Gojsalić, I. (2016). 'MARKETING STRATEGIJA U FUNKCIJI
DIFERENCIJACIJE USTANOVE ZA ZDRAVSTVENU NJEGU : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:130688
Gojsalić I. MARKETING STRATEGIJA U FUNKCIJI
DIFERENCIJACIJE USTANOVE ZA ZDRAVSTVENU NJEGU : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:130688
I. Gojsalić, "MARKETING STRATEGIJA U FUNKCIJI
DIFERENCIJACIJE USTANOVE ZA ZDRAVSTVENU NJEGU : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:130688