prikaz prve stranice dokumenta Percepcija potrošača o ugostiteljskim franšizama u Hrvatskoj
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Percepcija potrošača o ugostiteljskim franšizama u Hrvatskoj
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. urn:nbn:hr:148:277267

Vrbanić, Matej
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Vrbanić, M. (2023). Percepcija potrošača o ugostiteljskim franšizama u Hrvatskoj (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:277267

Vrbanić, Matej. "Percepcija potrošača o ugostiteljskim franšizama u Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:277267

Vrbanić, Matej. "Percepcija potrošača o ugostiteljskim franšizama u Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:277267

Vrbanić, M. (2023). 'Percepcija potrošača o ugostiteljskim franšizama u Hrvatskoj', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:277267

Vrbanić M. Percepcija potrošača o ugostiteljskim franšizama u Hrvatskoj [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:277267

M. Vrbanić, "Percepcija potrošača o ugostiteljskim franšizama u Hrvatskoj", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:277267