prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj online recenzija na reputaciju i poslovne rezultate poduzeća
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj online recenzija na reputaciju i poslovne rezultate poduzeća
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. urn:nbn:hr:148:621668

Jović, Katarina
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Jović, K. (2023). Utjecaj online recenzija na reputaciju i poslovne rezultate poduzeća (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:621668

Jović, Katarina. "Utjecaj online recenzija na reputaciju i poslovne rezultate poduzeća." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:621668

Jović, Katarina. "Utjecaj online recenzija na reputaciju i poslovne rezultate poduzeća." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:621668

Jović, K. (2023). 'Utjecaj online recenzija na reputaciju i poslovne rezultate poduzeća', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:621668

Jović K. Utjecaj online recenzija na reputaciju i poslovne rezultate poduzeća [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:621668

K. Jović, "Utjecaj online recenzija na reputaciju i poslovne rezultate poduzeća", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:621668