Miočić, A. (2023). Primjena umjetne inteligencije u maloprodaji i prihvaćenost od strane potrošača (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:685001
Miočić, Ana. "Primjena umjetne inteligencije u maloprodaji i prihvaćenost od strane potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:685001
Miočić, Ana. "Primjena umjetne inteligencije u maloprodaji i prihvaćenost od strane potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:685001
Miočić, A. (2023). 'Primjena umjetne inteligencije u maloprodaji i prihvaćenost od strane potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:685001
Miočić A. Primjena umjetne inteligencije u maloprodaji i prihvaćenost od strane potrošača [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:685001
A. Miočić, "Primjena umjetne inteligencije u maloprodaji i prihvaćenost od strane potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:685001