Marković, V. (2023). Uloga i značaj koncepta CRM-a za poslovanje hotelske grupacije Valamar (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:407899
Marković, Valentina. "Uloga i značaj koncepta CRM-a za poslovanje hotelske grupacije Valamar." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:407899
Marković, Valentina. "Uloga i značaj koncepta CRM-a za poslovanje hotelske grupacije Valamar." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:407899
Marković, V. (2023). 'Uloga i značaj koncepta CRM-a za poslovanje hotelske grupacije Valamar', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:407899
Marković V. Uloga i značaj koncepta CRM-a za poslovanje hotelske grupacije Valamar [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:407899
V. Marković, "Uloga i značaj koncepta CRM-a za poslovanje hotelske grupacije Valamar", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:407899