Jaram, I. (2024). Analiza specifičnosti marketinških strategija poduzeća British American Tobacco u Adria regiji (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:040670
Jaram, Ivan. "Analiza specifičnosti marketinških strategija poduzeća British American Tobacco u Adria regiji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:040670
Jaram, Ivan. "Analiza specifičnosti marketinških strategija poduzeća British American Tobacco u Adria regiji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:040670
Jaram, I. (2024). 'Analiza specifičnosti marketinških strategija poduzeća British American Tobacco u Adria regiji', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:040670
Jaram I. Analiza specifičnosti marketinških strategija poduzeća British American Tobacco u Adria regiji [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:040670
I. Jaram, "Analiza specifičnosti marketinških strategija poduzeća British American Tobacco u Adria regiji", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:040670