Rašica, I. (2015). Osobnost marke na poslovnom tržištu: perspektiva interne javnosti (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:091522
Rašica, Iva. "Osobnost marke na poslovnom tržištu: perspektiva interne javnosti." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:091522
Rašica, Iva. "Osobnost marke na poslovnom tržištu: perspektiva interne javnosti." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:091522
Rašica, I. (2015). 'Osobnost marke na poslovnom tržištu: perspektiva interne javnosti', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:091522
Rašica I. Osobnost marke na poslovnom tržištu: perspektiva interne javnosti [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:091522
I. Rašica, "Osobnost marke na poslovnom tržištu: perspektiva interne javnosti", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:091522