prikaz prve stranice dokumenta Analiza uspješnosti digitalnih marketinških i prodajnih aktivnosti u građevinskoj industriji u Hrvatskoj
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Analiza uspješnosti digitalnih marketinških i prodajnih aktivnosti u građevinskoj industriji u Hrvatskoj
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:148:528330

Šantić, Filip
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za informatiku

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Šantić, F. (2024). Analiza uspješnosti digitalnih marketinških i prodajnih aktivnosti u građevinskoj industriji u Hrvatskoj (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:528330

Šantić, Filip. "Analiza uspješnosti digitalnih marketinških i prodajnih aktivnosti u građevinskoj industriji u Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:528330

Šantić, Filip. "Analiza uspješnosti digitalnih marketinških i prodajnih aktivnosti u građevinskoj industriji u Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:528330

Šantić, F. (2024). 'Analiza uspješnosti digitalnih marketinških i prodajnih aktivnosti u građevinskoj industriji u Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:528330

Šantić F. Analiza uspješnosti digitalnih marketinških i prodajnih aktivnosti u građevinskoj industriji u Hrvatskoj [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 27.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:528330

F. Šantić, "Analiza uspješnosti digitalnih marketinških i prodajnih aktivnosti u građevinskoj industriji u Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:528330