diplomski rad
Uloga generativne umjetne inteligencije (GUI) u oglašivačkoj industriji
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:148:397560

Fratrić, Josip
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Fratrić, J. (2024). Uloga generativne umjetne inteligencije (GUI) u oglašivačkoj industriji (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:397560

Fratrić, Josip. "Uloga generativne umjetne inteligencije (GUI) u oglašivačkoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:397560

Fratrić, Josip. "Uloga generativne umjetne inteligencije (GUI) u oglašivačkoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:397560

Fratrić, J. (2024). 'Uloga generativne umjetne inteligencije (GUI) u oglašivačkoj industriji', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:397560

Fratrić J. Uloga generativne umjetne inteligencije (GUI) u oglašivačkoj industriji [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:397560

J. Fratrić, "Uloga generativne umjetne inteligencije (GUI) u oglašivačkoj industriji", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:397560