prikaz prve stranice dokumenta Kreativnost u marketinškoj komunikaciji turističkih destinacija na društvenim medijima
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Kreativnost u marketinškoj komunikaciji turističkih destinacija na društvenim medijima
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:148:519092

Boca, David
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Boca, D. (2024). Kreativnost u marketinškoj komunikaciji turističkih destinacija na društvenim medijima (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:519092

Boca, David. "Kreativnost u marketinškoj komunikaciji turističkih destinacija na društvenim medijima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:519092

Boca, David. "Kreativnost u marketinškoj komunikaciji turističkih destinacija na društvenim medijima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:519092

Boca, D. (2024). 'Kreativnost u marketinškoj komunikaciji turističkih destinacija na društvenim medijima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:519092

Boca D. Kreativnost u marketinškoj komunikaciji turističkih destinacija na društvenim medijima [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 27.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:519092

D. Boca, "Kreativnost u marketinškoj komunikaciji turističkih destinacija na društvenim medijima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:519092