Arelić, A. (2024). Stavovi potrošača o korištenju virtualnih utjecajnih osoba od strane marki na društvenim medijima (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:356620
Arelić, Antonija. "Stavovi potrošača o korištenju virtualnih utjecajnih osoba od strane marki na društvenim medijima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:356620
Arelić, Antonija. "Stavovi potrošača o korištenju virtualnih utjecajnih osoba od strane marki na društvenim medijima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:356620
Arelić, A. (2024). 'Stavovi potrošača o korištenju virtualnih utjecajnih osoba od strane marki na društvenim medijima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:356620
Arelić A. Stavovi potrošača o korištenju virtualnih utjecajnih osoba od strane marki na društvenim medijima [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:356620
A. Arelić, "Stavovi potrošača o korištenju virtualnih utjecajnih osoba od strane marki na društvenim medijima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:356620