Žuljević, A. (2024). Upravljanje potpunom kvalitetom u online maloprodaji u kontekstu utjecaja na zadovoljstvo i lojalnost kupaca (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:028288
Žuljević, Ana. "Upravljanje potpunom kvalitetom u online maloprodaji u kontekstu utjecaja na zadovoljstvo i lojalnost kupaca." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:028288
Žuljević, Ana. "Upravljanje potpunom kvalitetom u online maloprodaji u kontekstu utjecaja na zadovoljstvo i lojalnost kupaca." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:028288
Žuljević, A. (2024). 'Upravljanje potpunom kvalitetom u online maloprodaji u kontekstu utjecaja na zadovoljstvo i lojalnost kupaca', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:028288
Žuljević A. Upravljanje potpunom kvalitetom u online maloprodaji u kontekstu utjecaja na zadovoljstvo i lojalnost kupaca [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:028288
A. Žuljević, "Upravljanje potpunom kvalitetom u online maloprodaji u kontekstu utjecaja na zadovoljstvo i lojalnost kupaca", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:028288