diplomski rad
Uloga marketinga izvedbenih umjetnosti u kreiranju proizvoda i usluga sportskog plesa
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:148:324402

Vusić, Tihana
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Vusić, T. (2024). Uloga marketinga izvedbenih umjetnosti u kreiranju proizvoda i usluga sportskog plesa (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:324402

Vusić, Tihana. "Uloga marketinga izvedbenih umjetnosti u kreiranju proizvoda i usluga sportskog plesa." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:324402

Vusić, Tihana. "Uloga marketinga izvedbenih umjetnosti u kreiranju proizvoda i usluga sportskog plesa." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:324402

Vusić, T. (2024). 'Uloga marketinga izvedbenih umjetnosti u kreiranju proizvoda i usluga sportskog plesa', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:324402

Vusić T. Uloga marketinga izvedbenih umjetnosti u kreiranju proizvoda i usluga sportskog plesa [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 27.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:324402

T. Vusić, "Uloga marketinga izvedbenih umjetnosti u kreiranju proizvoda i usluga sportskog plesa", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:324402