Borovac, L. (2024). Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima u namjeri kupnje proizvoda za njegu kože od strane pripadnika generacije Z (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:124059
Borovac, Lana. "Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima u namjeri kupnje proizvoda za njegu kože od strane pripadnika generacije Z." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:124059
Borovac, Lana. "Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima u namjeri kupnje proizvoda za njegu kože od strane pripadnika generacije Z." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:124059
Borovac, L. (2024). 'Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima u namjeri kupnje proizvoda za njegu kože od strane pripadnika generacije Z', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:124059
Borovac L. Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima u namjeri kupnje proizvoda za njegu kože od strane pripadnika generacije Z [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:124059
L. Borovac, "Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima u namjeri kupnje proizvoda za njegu kože od strane pripadnika generacije Z", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:124059