Ćaran, F. (2024). Važnost interpersonalnih vještina menadžera za zadovoljstvo poslom zaposlenika u djelatnosti trgovine na malo (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:891048
Ćaran, Filipa. "Važnost interpersonalnih vještina menadžera za zadovoljstvo poslom zaposlenika u djelatnosti trgovine na malo." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:891048
Ćaran, Filipa. "Važnost interpersonalnih vještina menadžera za zadovoljstvo poslom zaposlenika u djelatnosti trgovine na malo." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:891048
Ćaran, F. (2024). 'Važnost interpersonalnih vještina menadžera za zadovoljstvo poslom zaposlenika u djelatnosti trgovine na malo', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:891048
Ćaran F. Važnost interpersonalnih vještina menadžera za zadovoljstvo poslom zaposlenika u djelatnosti trgovine na malo [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:891048
F. Ćaran, "Važnost interpersonalnih vještina menadžera za zadovoljstvo poslom zaposlenika u djelatnosti trgovine na malo", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:891048