Jendrijev, J. (2015). Utjecaj krize na kupnju trgovačkih maraka u kategoriji prehrambenih proizvoda (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:142780
Jendrijev, Jasna. "Utjecaj krize na kupnju trgovačkih maraka u kategoriji prehrambenih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:142780
Jendrijev, Jasna. "Utjecaj krize na kupnju trgovačkih maraka u kategoriji prehrambenih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:142780
Jendrijev, J. (2015). 'Utjecaj krize na kupnju trgovačkih maraka u kategoriji prehrambenih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:142780
Jendrijev J. Utjecaj krize na kupnju trgovačkih maraka u kategoriji prehrambenih proizvoda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:142780
J. Jendrijev, "Utjecaj krize na kupnju trgovačkih maraka u kategoriji prehrambenih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:142780