prikaz prve stranice dokumenta Strategija osvajanja novih tržišta za vlastite proizvode
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Strategija osvajanja novih tržišta za vlastite proizvode
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. urn:nbn:hr:148:460266

Jelača, Andrea
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Jelača, A. (2015). Strategija osvajanja novih tržišta za vlastite proizvode (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:460266

Jelača, Andrea. "Strategija osvajanja novih tržišta za vlastite proizvode." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:460266

Jelača, Andrea. "Strategija osvajanja novih tržišta za vlastite proizvode." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:460266

Jelača, A. (2015). 'Strategija osvajanja novih tržišta za vlastite proizvode', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:460266

Jelača A. Strategija osvajanja novih tržišta za vlastite proizvode [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:460266

A. Jelača, "Strategija osvajanja novih tržišta za vlastite proizvode", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:460266