prikaz prve stranice dokumenta Opravljanje odnosima s klijentima u hotelskim lancima na primjenu hotela Baška d.d.
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Opravljanje odnosima s klijentima u hotelskim lancima na primjenu hotela Baška d.d.
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. urn:nbn:hr:148:424639

Parmać, Zoran
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Parmać, Z. (2015). Opravljanje odnosima s klijentima u hotelskim lancima na primjenu hotela Baška d.d. (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:424639

Parmać, Zoran. "Opravljanje odnosima s klijentima u hotelskim lancima na primjenu hotela Baška d.d.." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:424639

Parmać, Zoran. "Opravljanje odnosima s klijentima u hotelskim lancima na primjenu hotela Baška d.d.." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:424639

Parmać, Z. (2015). 'Opravljanje odnosima s klijentima u hotelskim lancima na primjenu hotela Baška d.d.', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:424639

Parmać Z. Opravljanje odnosima s klijentima u hotelskim lancima na primjenu hotela Baška d.d. [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:424639

Z. Parmać, "Opravljanje odnosima s klijentima u hotelskim lancima na primjenu hotela Baška d.d.", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:424639