Žlender, A. (2016). Utjecaj dana u tjednu i blagdana na kupovne navike potrošača (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:581905
Žlender, Ana. "Utjecaj dana u tjednu i blagdana na kupovne navike potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:581905
Žlender, Ana. "Utjecaj dana u tjednu i blagdana na kupovne navike potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:581905
Žlender, A. (2016). 'Utjecaj dana u tjednu i blagdana na kupovne navike potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:581905
Žlender A. Utjecaj dana u tjednu i blagdana na kupovne navike potrošača [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:581905
A. Žlender, "Utjecaj dana u tjednu i blagdana na kupovne navike potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:581905