Rajh, J. (2016). Dominacija uslužno orijentirane strategije u prodaji asortimana dječje opreme (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:799071
Rajh, Janja. "Dominacija uslužno orijentirane strategije u prodaji asortimana dječje opreme." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:799071
Rajh, Janja. "Dominacija uslužno orijentirane strategije u prodaji asortimana dječje opreme." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:799071
Rajh, J. (2016). 'Dominacija uslužno orijentirane strategije u prodaji asortimana dječje opreme', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:799071
Rajh J. Dominacija uslužno orijentirane strategije u prodaji asortimana dječje opreme [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:799071
J. Rajh, "Dominacija uslužno orijentirane strategije u prodaji asortimana dječje opreme", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:799071