prikaz prve stranice dokumenta Ponašanje i lojalnost potrošača na tržištu roba široke potrošnje
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Ponašanje i lojalnost potrošača na tržištu roba široke potrošnje
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. urn:nbn:hr:148:765558

Petrinac, Marina
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Petrinac, M. (2016). Ponašanje i lojalnost potrošača na tržištu roba široke potrošnje (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:765558

Petrinac, Marina. "Ponašanje i lojalnost potrošača na tržištu roba široke potrošnje." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:765558

Petrinac, Marina. "Ponašanje i lojalnost potrošača na tržištu roba široke potrošnje." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:765558

Petrinac, M. (2016). 'Ponašanje i lojalnost potrošača na tržištu roba široke potrošnje', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:765558

Petrinac M. Ponašanje i lojalnost potrošača na tržištu roba široke potrošnje [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:765558

M. Petrinac, "Ponašanje i lojalnost potrošača na tržištu roba široke potrošnje", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:765558