Ivančić, I. (2019). Istraživanje primjene digitalnog marketinga u hrvatskoj poslovnoj praksi (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:096558
Ivančić, Iva. "Istraživanje primjene digitalnog marketinga u hrvatskoj poslovnoj praksi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:096558
Ivančić, Iva. "Istraživanje primjene digitalnog marketinga u hrvatskoj poslovnoj praksi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:096558
Ivančić, I. (2019). 'Istraživanje primjene digitalnog marketinga u hrvatskoj poslovnoj praksi', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 06.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:096558
Ivančić I. Istraživanje primjene digitalnog marketinga u hrvatskoj poslovnoj praksi [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 06.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:096558
I. Ivančić, "Istraživanje primjene digitalnog marketinga u hrvatskoj poslovnoj praksi", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:096558