Kovačević, A. (2019). Analiza utjecaja prodaje i promocije putem društvene mreže Instagram na porast Internet trgovine (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:654164
Kovačević, Ana. "Analiza utjecaja prodaje i promocije putem društvene mreže Instagram na porast Internet trgovine." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:654164
Kovačević, Ana. "Analiza utjecaja prodaje i promocije putem društvene mreže Instagram na porast Internet trgovine." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:654164
Kovačević, A. (2019). 'Analiza utjecaja prodaje i promocije putem društvene mreže Instagram na porast Internet trgovine', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:654164
Kovačević A. Analiza utjecaja prodaje i promocije putem društvene mreže Instagram na porast Internet trgovine [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:654164
A. Kovačević, "Analiza utjecaja prodaje i promocije putem društvene mreže Instagram na porast Internet trgovine", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:654164