prikaz prve stranice dokumenta Influence of social media on purchasing behavior of young adults
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Influence of social media on purchasing behavior of young adults
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. urn:nbn:hr:148:694854

Knežević, Karlo
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Knežević, K. (2019). Influence of social media on purchasing behavior of young adults (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:694854

Knežević, Karlo. "Influence of social media on purchasing behavior of young adults." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:694854

Knežević, Karlo. "Influence of social media on purchasing behavior of young adults." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:694854

Knežević, K. (2019). 'Influence of social media on purchasing behavior of young adults', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:694854

Knežević K. Influence of social media on purchasing behavior of young adults [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:694854

K. Knežević, "Influence of social media on purchasing behavior of young adults", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:694854