prikaz prve stranice dokumenta STRATEGIJE MARKETINGA
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
STRATEGIJE MARKETINGA
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. urn:nbn:hr:148:756038

Milinković, Zdravko
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za turizam

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Milinković, Z. (2019). STRATEGIJE MARKETINGA (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:756038

Milinković, Zdravko. "STRATEGIJE MARKETINGA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:756038

Milinković, Zdravko. "STRATEGIJE MARKETINGA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:756038

Milinković, Z. (2019). 'STRATEGIJE MARKETINGA', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:756038

Milinković Z. STRATEGIJE MARKETINGA [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:756038

Z. Milinković, "STRATEGIJE MARKETINGA", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:756038