prikaz prve stranice dokumenta Uloga obrazovno-zabavnih sadržaja u oblikovanju i promociji usluga muzeja
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga obrazovno-zabavnih sadržaja u oblikovanju i promociji usluga muzeja
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. urn:nbn:hr:148:882667

Balaban, Ana
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Balaban, A. (2019). Uloga obrazovno-zabavnih sadržaja u oblikovanju i promociji usluga muzeja (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:882667

Balaban, Ana. "Uloga obrazovno-zabavnih sadržaja u oblikovanju i promociji usluga muzeja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:882667

Balaban, Ana. "Uloga obrazovno-zabavnih sadržaja u oblikovanju i promociji usluga muzeja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:882667

Balaban, A. (2019). 'Uloga obrazovno-zabavnih sadržaja u oblikovanju i promociji usluga muzeja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:882667

Balaban A. Uloga obrazovno-zabavnih sadržaja u oblikovanju i promociji usluga muzeja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:882667

A. Balaban, "Uloga obrazovno-zabavnih sadržaja u oblikovanju i promociji usluga muzeja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:882667