diplomski rad
Uloga umjetne inteligencije u procesu donošenja odluke o kupovini
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. urn:nbn:hr:148:178962

Kesić, Alen
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Kesić, A. (2019). Uloga umjetne inteligencije u procesu donošenja odluke o kupovini (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:178962

Kesić, Alen. "Uloga umjetne inteligencije u procesu donošenja odluke o kupovini." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:178962

Kesić, Alen. "Uloga umjetne inteligencije u procesu donošenja odluke o kupovini." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:178962

Kesić, A. (2019). 'Uloga umjetne inteligencije u procesu donošenja odluke o kupovini', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:178962

Kesić A. Uloga umjetne inteligencije u procesu donošenja odluke o kupovini [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:178962

A. Kesić, "Uloga umjetne inteligencije u procesu donošenja odluke o kupovini", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:178962