prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj novih modela marketinga društvenih mreža na poduzetničke pothvate
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Utjecaj novih modela marketinga društvenih mreža na poduzetničke pothvate
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. urn:nbn:hr:148:884409

Jurković, Adriana
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za ekonomiku poduzeća

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Jurković, A. (2020). Utjecaj novih modela marketinga društvenih mreža na poduzetničke pothvate (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:884409

Jurković, Adriana. "Utjecaj novih modela marketinga društvenih mreža na poduzetničke pothvate." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:884409

Jurković, Adriana. "Utjecaj novih modela marketinga društvenih mreža na poduzetničke pothvate." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:884409

Jurković, A. (2020). 'Utjecaj novih modela marketinga društvenih mreža na poduzetničke pothvate', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 08.08.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:884409

Jurković A. Utjecaj novih modela marketinga društvenih mreža na poduzetničke pothvate [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 08.08.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:884409

A. Jurković, "Utjecaj novih modela marketinga društvenih mreža na poduzetničke pothvate", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:884409