Dvornik, S. (2016). Postizanje operativne izvrsnosti u procesiranju kartičnog poslovanja korištenjem ITIL metodologije (Završni specijalistički). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:223937
Dvornik, Staš. "Postizanje operativne izvrsnosti u procesiranju kartičnog poslovanja korištenjem ITIL metodologije." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:223937
Dvornik, Staš. "Postizanje operativne izvrsnosti u procesiranju kartičnog poslovanja korištenjem ITIL metodologije." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:223937
Dvornik, S. (2016). 'Postizanje operativne izvrsnosti u procesiranju kartičnog poslovanja korištenjem ITIL metodologije', Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:223937
Dvornik S. Postizanje operativne izvrsnosti u procesiranju kartičnog poslovanja korištenjem ITIL metodologije [Završni specijalistički]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:223937
S. Dvornik, "Postizanje operativne izvrsnosti u procesiranju kartičnog poslovanja korištenjem ITIL metodologije", Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:223937