Ažić, A. (2016). Strategija i upravljanje maloprodajnim lancem na tržištu naftnih derivata (Završni specijalistički). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:084554
Ažić, Alen. "Strategija i upravljanje maloprodajnim lancem na tržištu naftnih derivata." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:084554
Ažić, Alen. "Strategija i upravljanje maloprodajnim lancem na tržištu naftnih derivata." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:084554
Ažić, A. (2016). 'Strategija i upravljanje maloprodajnim lancem na tržištu naftnih derivata', Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 08.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:084554
Ažić A. Strategija i upravljanje maloprodajnim lancem na tržištu naftnih derivata [Završni specijalistički]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 08.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:084554
A. Ažić, "Strategija i upravljanje maloprodajnim lancem na tržištu naftnih derivata", Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:084554