Kraljević, I. (2020). Čimbenici koji utječu na potrošače pri kupovini prirodne kozmetike (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:610495
Kraljević, Iva. "Čimbenici koji utječu na potrošače pri kupovini prirodne kozmetike." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:610495
Kraljević, Iva. "Čimbenici koji utječu na potrošače pri kupovini prirodne kozmetike." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:610495
Kraljević, I. (2020). 'Čimbenici koji utječu na potrošače pri kupovini prirodne kozmetike', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:610495
Kraljević I. Čimbenici koji utječu na potrošače pri kupovini prirodne kozmetike [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:610495
I. Kraljević, "Čimbenici koji utječu na potrošače pri kupovini prirodne kozmetike", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:610495