prikaz prve stranice dokumenta Učinak društveno odgovornog ponašanja trgovinske organizacije na lojalnost kupaca
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Učinak društveno odgovornog ponašanja trgovinske organizacije na lojalnost kupaca
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. urn:nbn:hr:148:214855

Makelja, Matea
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Makelja, M. (2020). Učinak društveno odgovornog ponašanja trgovinske organizacije na lojalnost kupaca (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:214855

Makelja, Matea. "Učinak društveno odgovornog ponašanja trgovinske organizacije na lojalnost kupaca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:214855

Makelja, Matea. "Učinak društveno odgovornog ponašanja trgovinske organizacije na lojalnost kupaca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:214855

Makelja, M. (2020). 'Učinak društveno odgovornog ponašanja trgovinske organizacije na lojalnost kupaca', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 06.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:214855

Makelja M. Učinak društveno odgovornog ponašanja trgovinske organizacije na lojalnost kupaca [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 06.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:214855

M. Makelja, "Učinak društveno odgovornog ponašanja trgovinske organizacije na lojalnost kupaca", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:214855