prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj osobnosti marke na izgradnju lojalnosti nostalgičnim markama
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj osobnosti marke na izgradnju lojalnosti nostalgičnim markama
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. urn:nbn:hr:148:696668

Čičak, Katarina
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Čičak, K. (2020). Utjecaj osobnosti marke na izgradnju lojalnosti nostalgičnim markama (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:696668

Čičak, Katarina. "Utjecaj osobnosti marke na izgradnju lojalnosti nostalgičnim markama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:696668

Čičak, Katarina. "Utjecaj osobnosti marke na izgradnju lojalnosti nostalgičnim markama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:696668

Čičak, K. (2020). 'Utjecaj osobnosti marke na izgradnju lojalnosti nostalgičnim markama', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:696668

Čičak K. Utjecaj osobnosti marke na izgradnju lojalnosti nostalgičnim markama [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:696668

K. Čičak, "Utjecaj osobnosti marke na izgradnju lojalnosti nostalgičnim markama", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:696668