prikaz prve stranice dokumenta Isključiva distribucija kao strategija nastupa na tržištu EU
Pristup korisnicima matične ustanove
završni specijalistički
Isključiva distribucija kao strategija nastupa na tržištu EU
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. urn:nbn:hr:148:219850

Ćurković, Marija
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Ćurković, M. (2020). Isključiva distribucija kao strategija nastupa na tržištu EU (Završni specijalistički). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:219850

Ćurković, Marija. "Isključiva distribucija kao strategija nastupa na tržištu EU." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:219850

Ćurković, Marija. "Isključiva distribucija kao strategija nastupa na tržištu EU." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:219850

Ćurković, M. (2020). 'Isključiva distribucija kao strategija nastupa na tržištu EU', Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:219850

Ćurković M. Isključiva distribucija kao strategija nastupa na tržištu EU [Završni specijalistički]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:219850

M. Ćurković, "Isključiva distribucija kao strategija nastupa na tržištu EU", Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:219850