Leljak, R. (2021). Unaprjeđenje maloprodaje robe upotrebom multikanalnog marketinga (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:152491
Leljak, Renata. "Unaprjeđenje maloprodaje robe upotrebom multikanalnog marketinga." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:152491
Leljak, Renata. "Unaprjeđenje maloprodaje robe upotrebom multikanalnog marketinga." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:152491
Leljak, R. (2021). 'Unaprjeđenje maloprodaje robe upotrebom multikanalnog marketinga', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:152491
Leljak R. Unaprjeđenje maloprodaje robe upotrebom multikanalnog marketinga [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:152491
R. Leljak, "Unaprjeđenje maloprodaje robe upotrebom multikanalnog marketinga", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:152491