prikaz prve stranice dokumenta VAŽNOST PRODAJE PUTEM INTERNETA ZA MALA PODUZEĆA U TRGOVINI
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
VAŽNOST PRODAJE PUTEM INTERNETA ZA MALA PODUZEĆA U TRGOVINI
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. urn:nbn:hr:148:734904

Prišlin, Iva
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za informatiku

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Prišlin, I. (2021). VAŽNOST PRODAJE PUTEM INTERNETA ZA MALA PODUZEĆA U TRGOVINI (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:734904

Prišlin, Iva. "VAŽNOST PRODAJE PUTEM INTERNETA ZA MALA PODUZEĆA U TRGOVINI." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:734904

Prišlin, Iva. "VAŽNOST PRODAJE PUTEM INTERNETA ZA MALA PODUZEĆA U TRGOVINI." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:734904

Prišlin, I. (2021). 'VAŽNOST PRODAJE PUTEM INTERNETA ZA MALA PODUZEĆA U TRGOVINI', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 03.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:734904

Prišlin I. VAŽNOST PRODAJE PUTEM INTERNETA ZA MALA PODUZEĆA U TRGOVINI [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 03.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:734904

I. Prišlin, "VAŽNOST PRODAJE PUTEM INTERNETA ZA MALA PODUZEĆA U TRGOVINI", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:734904