Prišlin, I. (2021). VAŽNOST PRODAJE PUTEM INTERNETA ZA MALA PODUZEĆA U TRGOVINI (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:734904
Prišlin, Iva. "VAŽNOST PRODAJE PUTEM INTERNETA ZA MALA PODUZEĆA U TRGOVINI." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:734904
Prišlin, Iva. "VAŽNOST PRODAJE PUTEM INTERNETA ZA MALA PODUZEĆA U TRGOVINI." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:734904
Prišlin, I. (2021). 'VAŽNOST PRODAJE PUTEM INTERNETA ZA MALA PODUZEĆA U TRGOVINI', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 03.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:734904
Prišlin I. VAŽNOST PRODAJE PUTEM INTERNETA ZA MALA PODUZEĆA U TRGOVINI [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 03.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:734904
I. Prišlin, "VAŽNOST PRODAJE PUTEM INTERNETA ZA MALA PODUZEĆA U TRGOVINI", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:734904