Tipurić, I. (2021). Utjecaj COVID-19 pandemije na ponašanje potrošača na primjeru e-prodavaonice namještaja (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:764959
Tipurić, Ivona. "Utjecaj COVID-19 pandemije na ponašanje potrošača na primjeru e-prodavaonice namještaja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:764959
Tipurić, Ivona. "Utjecaj COVID-19 pandemije na ponašanje potrošača na primjeru e-prodavaonice namještaja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:764959
Tipurić, I. (2021). 'Utjecaj COVID-19 pandemije na ponašanje potrošača na primjeru e-prodavaonice namještaja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:764959
Tipurić I. Utjecaj COVID-19 pandemije na ponašanje potrošača na primjeru e-prodavaonice namještaja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:764959
I. Tipurić, "Utjecaj COVID-19 pandemije na ponašanje potrošača na primjeru e-prodavaonice namještaja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:764959