završni rad
Analiza digitalnih marketinških aktivnosti u djelatnosti maloprodaje namještaja
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. urn:nbn:hr:148:110274

Stjepanović, Ana
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Stjepanović, A. (2022). Analiza digitalnih marketinških aktivnosti u djelatnosti maloprodaje namještaja (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:110274

Stjepanović, Ana. "Analiza digitalnih marketinških aktivnosti u djelatnosti maloprodaje namještaja." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:110274

Stjepanović, Ana. "Analiza digitalnih marketinških aktivnosti u djelatnosti maloprodaje namještaja." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:110274

Stjepanović, A. (2022). 'Analiza digitalnih marketinških aktivnosti u djelatnosti maloprodaje namještaja', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:110274

Stjepanović A. Analiza digitalnih marketinških aktivnosti u djelatnosti maloprodaje namještaja [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:110274

A. Stjepanović, "Analiza digitalnih marketinških aktivnosti u djelatnosti maloprodaje namještaja", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:110274