završni rad
Utjecaj novih medija na prehrambene navike kod djece
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. urn:nbn:hr:148:154192

Tolić, Tina
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Tolić, T. (2022). Utjecaj novih medija na prehrambene navike kod djece (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:154192

Tolić, Tina. "Utjecaj novih medija na prehrambene navike kod djece." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:154192

Tolić, Tina. "Utjecaj novih medija na prehrambene navike kod djece." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:154192

Tolić, T. (2022). 'Utjecaj novih medija na prehrambene navike kod djece', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:154192

Tolić T. Utjecaj novih medija na prehrambene navike kod djece [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:154192

T. Tolić, "Utjecaj novih medija na prehrambene navike kod djece", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:154192