Turčin, D. (2015). ULOGA MARKETINGA U POBOLJŠAN JU RAZINE USLUGE SUVREMENIH RESTORANA (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:806447
Turčin, Dominik. "ULOGA MARKETINGA U POBOLJŠAN JU RAZINE USLUGE SUVREMENIH RESTORANA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:806447
Turčin, Dominik. "ULOGA MARKETINGA U POBOLJŠAN JU RAZINE USLUGE SUVREMENIH RESTORANA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:806447
Turčin, D. (2015). 'ULOGA MARKETINGA U POBOLJŠAN JU RAZINE USLUGE SUVREMENIH RESTORANA', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:806447
Turčin D. ULOGA MARKETINGA U POBOLJŠAN JU RAZINE USLUGE SUVREMENIH RESTORANA [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:806447
D. Turčin, "ULOGA MARKETINGA U POBOLJŠAN JU RAZINE USLUGE SUVREMENIH RESTORANA", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:806447