prikaz prve stranice dokumenta Mjerenje zadovoljstva korisnika usluga servqual metodom na primjeru studnetskih domova
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Mjerenje zadovoljstva korisnika usluga servqual metodom na primjeru studnetskih domova
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. urn:nbn:hr:148:966071

Matić, Luka
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Matić, L. (2022). Mjerenje zadovoljstva korisnika usluga servqual metodom na primjeru studnetskih domova (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:966071

Matić, Luka. "Mjerenje zadovoljstva korisnika usluga servqual metodom na primjeru studnetskih domova." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:966071

Matić, Luka. "Mjerenje zadovoljstva korisnika usluga servqual metodom na primjeru studnetskih domova." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:966071

Matić, L. (2022). 'Mjerenje zadovoljstva korisnika usluga servqual metodom na primjeru studnetskih domova', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:966071

Matić L. Mjerenje zadovoljstva korisnika usluga servqual metodom na primjeru studnetskih domova [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:966071

L. Matić, "Mjerenje zadovoljstva korisnika usluga servqual metodom na primjeru studnetskih domova", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:966071