prikaz prve stranice dokumenta Uloga digitalnog marketinga u poslovanju turoperatora
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Uloga digitalnog marketinga u poslovanju turoperatora
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. urn:nbn:hr:148:742341

Gojković, Maja
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za turizam

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Gojković, M. (2022). Uloga digitalnog marketinga u poslovanju turoperatora (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:742341

Gojković, Maja. "Uloga digitalnog marketinga u poslovanju turoperatora." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:742341

Gojković, Maja. "Uloga digitalnog marketinga u poslovanju turoperatora." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:742341

Gojković, M. (2022). 'Uloga digitalnog marketinga u poslovanju turoperatora', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:742341

Gojković M. Uloga digitalnog marketinga u poslovanju turoperatora [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:742341

M. Gojković, "Uloga digitalnog marketinga u poslovanju turoperatora", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:742341