diplomski rad
Ispitivanje odnosa funkcionalnih teškoća slušanja i stupnjeva oštećenja sluha
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2017. urn:nbn:hr:158:404313

Gaća, Mihaela
Sveučilište u Zagrebu
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Institucijski repozitorij: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Citirajte ovaj rad

Gaća, M. (2017). Ispitivanje odnosa funkcionalnih teškoća slušanja i stupnjeva oštećenja sluha (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:404313

Gaća, Mihaela. "Ispitivanje odnosa funkcionalnih teškoća slušanja i stupnjeva oštećenja sluha." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:404313

Gaća, Mihaela. "Ispitivanje odnosa funkcionalnih teškoća slušanja i stupnjeva oštećenja sluha." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:404313

Gaća, M. (2017). 'Ispitivanje odnosa funkcionalnih teškoća slušanja i stupnjeva oštećenja sluha', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 23.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:404313

Gaća M. Ispitivanje odnosa funkcionalnih teškoća slušanja i stupnjeva oštećenja sluha [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2017 [pristupljeno 23.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:404313

M. Gaća, "Ispitivanje odnosa funkcionalnih teškoća slušanja i stupnjeva oštećenja sluha", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:404313