diplomski rad
Perspektiva i osnaživanje učitelja u inkluzivnoj školi
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2019. urn:nbn:hr:158:185190

Bjelanović-Nimac, Tatjana
Sveučilište u Zagrebu
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Institucijski repozitorij: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Citirajte ovaj rad

Bjelanović Nimac, T. (2019). Perspektiva i osnaživanje učitelja u inkluzivnoj školi (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:185190

Bjelanović Nimac, Tatjana. "Perspektiva i osnaživanje učitelja u inkluzivnoj školi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:185190

Bjelanović Nimac, Tatjana. "Perspektiva i osnaživanje učitelja u inkluzivnoj školi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:185190

Bjelanović Nimac, T. (2019). 'Perspektiva i osnaživanje učitelja u inkluzivnoj školi', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:185190

Bjelanović Nimac T. Perspektiva i osnaživanje učitelja u inkluzivnoj školi [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2019 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:185190

T. Bjelanović Nimac, "Perspektiva i osnaživanje učitelja u inkluzivnoj školi", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:185190