diplomski rad
Stilovi učenja djece i mladih sa sindromom Down - smjernice za učinkovitije poučavanje
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2019. urn:nbn:hr:158:401312

Šeperić, Helena
Sveučilište u Zagrebu
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Institucijski repozitorij: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Citirajte ovaj rad

Šeperić, H. (2019). Stilovi učenja djece i mladih sa sindromom Down - smjernice za učinkovitije poučavanje (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:401312

Šeperić, Helena. "Stilovi učenja djece i mladih sa sindromom Down - smjernice za učinkovitije poučavanje." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:401312

Šeperić, Helena. "Stilovi učenja djece i mladih sa sindromom Down - smjernice za učinkovitije poučavanje." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:401312

Šeperić, H. (2019). 'Stilovi učenja djece i mladih sa sindromom Down - smjernice za učinkovitije poučavanje', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:401312

Šeperić H. Stilovi učenja djece i mladih sa sindromom Down - smjernice za učinkovitije poučavanje [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2019 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:401312

H. Šeperić, "Stilovi učenja djece i mladih sa sindromom Down - smjernice za učinkovitije poučavanje", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:401312