Bilota, R. (2020). Povezanost perceptivno-motoričkih sposobnosti i komunikacije djece tipičnog razvoja i djece s poremećajem iz spektra autizma predškolske dobi (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:768190
Bilota, Rina. "Povezanost perceptivno-motoričkih sposobnosti i komunikacije djece tipičnog razvoja i djece s poremećajem iz spektra autizma predškolske dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:768190
Bilota, Rina. "Povezanost perceptivno-motoričkih sposobnosti i komunikacije djece tipičnog razvoja i djece s poremećajem iz spektra autizma predškolske dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:768190
Bilota, R. (2020). 'Povezanost perceptivno-motoričkih sposobnosti i komunikacije djece tipičnog razvoja i djece s poremećajem iz spektra autizma predškolske dobi', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:768190
Bilota R. Povezanost perceptivno-motoričkih sposobnosti i komunikacije djece tipičnog razvoja i djece s poremećajem iz spektra autizma predškolske dobi [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2020 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:768190
R. Bilota, "Povezanost perceptivno-motoričkih sposobnosti i komunikacije djece tipičnog razvoja i djece s poremećajem iz spektra autizma predškolske dobi", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:768190