diplomski rad
Značaj supervizije u radu edukacijskih rehabilitatora
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2020. urn:nbn:hr:158:297273

Majdak, Nikolina
Sveučilište u Zagrebu
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Institucijski repozitorij: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Citirajte ovaj rad

Majdak, N. (2020). Značaj supervizije u radu edukacijskih rehabilitatora (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:297273

Majdak, Nikolina. "Značaj supervizije u radu edukacijskih rehabilitatora." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:297273

Majdak, Nikolina. "Značaj supervizije u radu edukacijskih rehabilitatora." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:297273

Majdak, N. (2020). 'Značaj supervizije u radu edukacijskih rehabilitatora', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:297273

Majdak N. Značaj supervizije u radu edukacijskih rehabilitatora [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2020 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:297273

N. Majdak, "Značaj supervizije u radu edukacijskih rehabilitatora", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:297273